Întrebări Frecvente – Helperz

  1. Cum renunț la Abonament (Dezactivare/Dezabonare/Suspendare Abonament

    R: Puteți renunța la abonament oricând accesând pagina de Setări de pe platforma noastră și apăsând butonul „Dezabonează-te”.

  2. Cum pot șterge definitiv contul meu de pe Helperz?

    R: Pentru a șterge definitiv contul dumneavoastră de pe Helperz, accesați secțiunea de Setări a profilului dumneavoastră și apăsați butonul „Dezactivează cont.

  3. Nu funcționează să aplic un Voucher.

    R: Codul de reducere este valid, însa există 2 cazuri în care nu se poate aplica:

    • Dacă l-ați folosit deja în trecut, deoarece acest cod este valabil o singură dată;
    • Se poate aplica doar la abonamentul pe 3 luni, deci nu este valid pentru abonamentul pe 1 lună
  4. Am trimis cereri de colaborare catre bone/menahere, însă nu primesc răspuns. Ce pot să fac?

    R: Bonele au timp de răspuns 2 ore; dacă după 2 ore nu primiți răspuns (pozitiv sau negativ) la solicitarea dvs., puteți intra în meniul Rezervări, unde veți vedea datele de contact ale bonelor cu care ați dorit să vorbiți, astfel puteți să le contactați direct și să vedeți dacă sunt interesate de o colaborare.

    În paralel, recomandăm să postați și un anunț cu nevoia dvs., care se va trimite către toate bonele disponibile, ca notificare, iar cele interesate, vor aplica direct.

  5. Nu pot selecta zona în care locuiesc pe platformă.

    R: Ne puteți lăsa zona dvs. exactă (adresa) intr-un mail pe contact@helperz.ro, pentru a o putea transmite colegilor de pe tehnic si sa o adăugăm și pe aceasta în următoarea perioadă.

    Intre timp, vă puteți folosi de o zonă din proximitate, care se regăsește pe platformă, iar în descrierea anunțului să specificați locația exactă.

  6. Doresc colaborare cu o bonă neverificată. E posibil să devina verificată de către echipa Helperz înainte?

    R: Sigur că da. Ne puteti trimite profilul bonei pe contact@helperz.ro, iar noi o vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru programarea la verificare, iar ulterior, vom reveni cu feedback către dvs.!

  7. Doresc să anulez abonamentul pentru luna viitoare, însă nu îmi apare la setări opțiunea „Dezabonează-te” ci doar „Dezactivează contul”.

    R: Butonul de dezabonare nu mai apare în cazurile în care reînnoirea abonamentului a fost deja dezactivată, deci nu mai este nevoie de nicio acțiune din partea dvs.

L-ai găsit util? Poate le-ar plăcea și cunoștințelor tale. Dar nu putem ști dacă nu dai share, nu? :)

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Scroll to Top